Thursday 30 June 2011

Aşkın Alfabesi - Ö - Öğretmen

Umur çıktığı merdivenden Emel'in bağırdığını görür, gördüm:

"Ben öğretmen çocuğuyum, gelin aşkın alfabesini anlatayım size. A diyerek başlayalım."

Ama gösterisi başlamadan biter, bitti.

Kaya onun önüne dikilip sertçe sorar, sordu:

"Asaf’la oldun mu?"

Emel ellerini beline dayayıp, kafa tutar gibi

"Ne demek o? Oldun mu?"

Kaya ciddidir, ciddiydi. Mahmur mahmur, çok üzgün bir tonda

"Yattın mı Asaf’la?"

Fırat bağırır, bağırdı:

"Yattı! Yatmış. Sen bana hayatı zehir ederken o, Asaf'ın altına yatıyormuş."

Umur tabancayı Fırat'a doğrultur, doğrulttum. Belki önce onu vurmalıdır.

Asaf düştüğü aşk rüyasından bir an için sıyrılıp onlara doğru seslenir, seslendi:

"Yatmadı..."

Emel büyük bir cesaretle, çenesini dimdik tutar ve Kaya'nın gözlerinin içine bakarak

"Yattım..."

Asaf Işık'ı yavaşça çıkışa doğru sürükler, sürüklüyordu.

Kaya Emel'i bırakıp Asaf'a seslenir, seslendi:

"Bir dakika abi..."

YARIN: PANİK